Yhdistyksemme

Nakkilan seniorit ry on puolueisiin kuulumaton yhdistys. Se on Kansallisen senioriliiton ja Satakunnan kansallisen senioripiirin jäsen.

Yhdistyksemme on perustetu v. 1976. Jäsenmäärä on tällä hetkellä n. 200. Puheenjohtajana toimii Marja-Riitta Kurittu.

Yhdistyksemme tarkoitus on edistää jäsentensä elinikäistä oppimista, yhdessäoloa ja vireyttä.

Yhdistyksemme tarjoaa jäsenilleen monenlaista toimintaa ja mukavaa yhdessäoloa. Kokoonnumme Nakkilan-Luvian Osuuspankin kerhohuoneella erilaisten aiheiden tiimoilta.

Aktiiviset kerhot kokoontuvat viikoittain tai parin-kolmen viikon välein. Lisäksi järjestämme teatteri- ja konserttimatkoja, liikuntatempauksia, retkiä lähiseudun kirkkoihin ja erilaisiin nähtävyyksiin, koti- ja ulkomaanmatkoja tms. mukavaa.

Jäsenmaksuun, joka on tällä hetkellä 25 €, sisältyy 6 kertaa vuodessa ilmestyvä Patina-lehti.